Subject: RE: Kiri Kaliküla lõigu ehitamise
From: "Mittal Marko" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Kristiine Männik <[email-masked]>, "Rasova Olga" <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Mar 2024 11:47:14 +0200

Tere!

Edastan ELASA poolse vastuse.

Lugupidamisega

Marko Mittal

Projektijuht

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5560 9436

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: Kristiine Männik <[email-masked]>
Sent: Wednesday, March 20, 2024 4:37 PM
To: Mittal Marko <[email-masked]>
Cc: dl_et_estwin_haldus <[email-masked]>
Subject: FW: Kiri Kaliküla lõigu ehitamise

● Kristiine

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: 20. märts 2024 08:52
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Elektrilevi OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Telia 
Eesti AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; MTÜ Jõgevamaa 
Ühistranspordikeskus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Kaliküla lõigu ehitamise projekteerimistingimuste menetlusse 
kaasamine

Registreerimise kuupäev: 19.03.2024

Registreerimise number: 8-1/23-106/4727-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>